شرح وظايف مسئول تدارکات
- تدارك و خرید روزمره واحدهاي دانشکده
- درخواست وارده توسط تدارکات تحویل انبار نسبت به درخواست خرید
- تهیه بلیط اعم از هواپیما ، اتوبوس جهت انجام ماموریتهاي اداري
- اخذ درخواستها از انبار توسط تدارکات ، تقسیم مابین مامورین خرید تاسیسات و اداري و اموالی به صورت جداگانه
- اخذ استعلام قیمت توسط مامور خرید جهت معاملات متوسط دانشکده
- شرکت در بازگشایی استعلام ماخوذه نسبت به اعلام برنده با توجه به صرفه و صلاح دانشکده پس از اعلام قیمت کارپرداز نسبت به خرید اقلام درخواستی اقدام سپس تحویل انبار می گردد .
- تنظیم اسناد مربوطه و تحویل آن به امور مالی
- مامور خرید نسبت به واخواهی اسناد رسیدگی شد اقدام و مجدد به امورمالی تحویل نماید