- جمع آوری ونگهداری مناسب کلیه آیین نامه ، دستورالعمل ها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد وبروز نمودن آنها
- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه وتنظیم لیست های مکانیزه حقوق ماهانه
-همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل دانشکده
- اخذ گواهی انجام کار پرسنل از کارگزینی و انتقال به سیستم مکانیزه حقوق ودستمزد
- اخذ لیست حقوق ودستمزد از سیستم مکانیزه و ارائه آن به مسئول رسیدگی دانشکده
- تسلیم دیسکت و لیست حقوق و لیست تغییرات ماهانه به سازمان تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی واداره خدمات درمانی
- اخذ گزارشهای پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق
- همکاری با مسئول دفترداری در مورد مشخص نمودن میزان بدهی پرسنل به دانشگاه و سایر ارگانها
- به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان
- تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت ، تسویه حساب ، صندوق ذخیره ، ذخیره مرخصی استفاده نشده ، ذخیره بازخرید خدمت سنوات پرسنل
- بایگانی یک نسخه از لیستهای مکانیزه حقوق
- تهیه گزارش سالیانه در خصوص ریز مبالغ پرداختی حقوق ومزایا و ..
- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب رئیس حسابداری