- کنترل اسناد حسابداری مکانیزه با پیش نویس مربوطه و رفع اشکالات احتمالی و صدور آنها
- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم
- اتخاذ ترتیبات مناسب به منظور تدارک و پلمپ بموقع دفاتر قانونی
- ثبت دفاتر قانونی با رعایت آیین نامه مربوطه و نگهداری دفاتر کل و روزنامه بر اساس ضوابط قانونی
- تهیه و تنظیم اطلاعات مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق و یا سایر واحدهای مالی
- قراردادن مناسب اسناد حسابداری به ترتیب شماره سریال در زونکن های مربوطه
- تایید اسناد پرداخت با ایجاد تعهد با توجه به نظام نوین مالی جدید
- ممهورنمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تامین اعتبار به مهر "تامین اعتبار شد"