ارتقای وضعیت کارآموزی پزشکی در دستور کار
دکتر علی جنتی، دبیر حیطه ی علمی مدیریت نظام سلامت یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی با اعلام خبر فوق افزود : با توجه به نیاز جامعه و در راستای افزایش مهارت دانشجویان امروز و پزشکان فردا، سناریوی چگونگی تربیت پزشک مهارت محور به عنوان پروژهی گروهی به دانشجویان ارائه شد تا ضمن افزایش مهارت دانشجویان در بهرهمندی از دانش اساتید، توانمندی دانشجو به چالش کشیده شده و مهارت حل مسئله و نوآوری را نیز بیاموزند.
دکتر جنتی خاطرنشان کرد: افزایش مهارت نقدپذیری از دیگر دستاوردهای این المپیاد برای دانشجویان شرکت کننده است که وزیران، روسای دانشگاه و ... در آینده هستند؛ لذا با برگزاری این آزمون در حال جانشینپروری و پرورش نسل آینده هستیم تا جوانان در آینده نقشپذیری خوبی داشته باشند.