برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
English فارسی

دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکیSchool of management and medical informatics

فهرست اصلی
تاریخ : دوشنبه 14 اسفند 1402
کد 2975

درخواست ثبت نام متقاضیان بیمه درمان تکمیلی مقاطع دستیاری و PHD در سال تحصیلی 1402-1403

 
ثبت نام دانشجویان متقاضی درخواست ثبت نام متقاضیان بیمه درمان تکمیلی مقاطع دستیاری و PhD در سال تحصیلی 1402-1403 در پرتال صندوق رفاه دانشجویان از مورخ 1402/09/12 لغایت 1402/12/15  انجام می شود. دانشجویان متقاضی می توانند جهت ثبت نام در تاریخهای مقرر به پرتال تسهیلات دانشجویی https://Portal.srd.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست و تحویل مدارک مورد نیاز به کارشناس امور دانشجویی دانشکده محل تحصیل خود اقدام نمایند.
مدارک و شرایط مورد نیار:
  • اعتباراسناد تنطیمی بمدت 12 ماه شمسی  با فرانشیز 30 درصد و مبلغ  سرانه آن  2150.000 ریال در هر ماه می باشد .
  • پرتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانیportal.srd.ir  جهت ثبت نام متقاضیان از تاریخ 1402/09/12 لغایت 1402/12/15 در قالب وام ضروری/ وام بیمه تکمیلی تعریف گردیده و دانشجویان می توانند با مراجعه به پرتال مذکور نسبت به ثبت نام درخواست خود اقدام نمایند .
  • جدول تعهدات شرکت بیمه دی ، سقف قابل پرداخت ، میزان فرانشیزو .. بپیوست نامه (مراجع) ارسال می گردد .
  • علاوه برداشتن تعهد محضری به صندوق رفاه دانشجویان و برگ درخواست استخراج شده از پورتال در زمان ثبت درخواست ، درج شماره شبا و نام  بانک در درخواست دانشجویان الزامی است .
  • حداکثر سنوات مجاز برای بهره مندی از تسهیلات بیمه تکمیلی 9 نیمسال تحصیلی می باشد.
  • لینک dayins.com  جهت مشاهده مراکز ارائه اسناد درمانی در دسترس متقاضیان قرارداده شده است.
  • شماره تلفن 1671 جهت پاسخگویی احتمالی در حوزه درمان از طرف شرکت بیمه دی اعلام گردیده است .
  • تسهیلات بیمه درمان تکمیلی شامل 4 درصد کارمزد می باشد .
  • با توجه به محدودیت زمانی اعلام شده از طرف صندوق رفاه دانشجویان وزارت متبوع ، مهلت ارسال اسناد بدون نقص با درنظر گرفتن اسکن مدارک درخواست، و تعهد محضری حداکثر تا تاریخ  19/12/1402 به حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه می باشد .
1  * تذکرات مهم:
1- دانشجویان متقاضی پس از ثبت نام و تکمیل و تحویل مدارک می بایست با مراجعه به پرتال دانشجویی خویش، نسبت به مشاهده نظرکارشناس امور دانشجویی و رفع نواقص احتمالی اعلام شده، اقدام نمایند.
سایر اطلاعات مورد نیاز به پیوست می باشد.(کلیک شود)
امور دانشجویان دانشکده مدیریت