برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.
دانلود ورژن جدید فایرفاکس
دانلود ورژن جدید کروم
دوشنبه 17 دي 1403
info@mmi.tbzmed.ac.ir
English
فارسی
33251378- 041
دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی
School of management and medical informatics
صفحهدانشگاه
صفحه اصلی
ریاست
معاونتها
معاونت تحقیقات و فناوری
معاونت آموزشی - دانشجویی
گروه های آموزشی
گروه اقتصاد سلامت
گروه فناوری اطلاعات سلامت
گروه سلامت در بلایا و فوریت ها
گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی
گروه مدیـریت و سیاستگذاری سـلامت
واحدها
واحد اداری و مالی
واحد فناوری اطلاعات
دفتر توسعه آموزش (EDO)
دفتر فناوری و توسعه کسب و کار (TBDO)
قطب علمی و آموزشی مدیریت سلامت ایران
کمیتهها
کمیته علم سنجی
کمیته ترجمان دانش
کمیته منتخب دانشکده
کمیته تحقیقات دانشجویی
اعضاءهیئت علمی
آیین نامه ها و فرمها
لیست اعضاء هیئت علمی
پروفایل تحقیقاتی اعضاء هیئت علمی
کتابخانه
نرمافزارآذرسا
میز خدمات
میز خدمت
آموزش ضمن خدمت
تغییر رمز اکانت اینتـرنت
فرم درخواست اکانت اینترنت
فرم درخواست پست الکترونیکی
پیگیری فرم اکانت اینترنت و ایمیل
خود اظهاری مهارتی و علاقمندیهای اجرایی
استفاده از Off_Campus و اتصال VPN
فرم ارزشیابی برنامه درسی (اعضاء هیئت علمی)
فرم ابزار ارزشيابی برنامه درسی نظری(دانشجویان)
فرم ابزار ارزشیابی برنامه درسی (مسئولین دانشکده)
فرم نظر سنجی فرآیندهای اداری مالی (سامانه logistic)
فرم ابزار ارزشيابی برنامه درسی بالینی/عملی ( دانشجویان)
فرم ارزیابی عملکرد ناظرین امتحانی از دیدگاه اساتید
فرم ارزیابی عملکرد ناظرین امتحانی از دیدگاه دانشجویان
فرم ارزیابی کارکنان آموزش از دید دانشجویان
فهرست اصلی
فهرست اصلی
معرفی کلی دانشکده (معرفی، تاریخچه)
مشاوره وسلامت روان دانشجویی
آموزش الکترونیکی دانشکده
دفتر توسعه آموزش (EDO)
هسته استعداد درخشان
شورای رفاهی کارکنان
پرسش های متداول
اعضاء هیئت علمی
لیست اعضاء هیئت علمی
آیین نامه ها و فرمها
نظام استاد مشاور
ارتباط با مسئولین
کتابخانه دانشکده
پست الکترونیکی
چارت سازمانی
لیست کارکنان
گالری تصاویر
روابط عمومی
ورود به سایت
دفترچه تلفن
تماس با ما
تاریخ :
يکشنبه 24 دي 1396
کد
937
فرم گزارش شركت در همايشهاي علمي خارج از كشور
تشريح همايش از نظر ساختار، نحوه برگزاري و مديريت
کنگره از طرف انجمن مدیریت اطلاعات سلامت امریکا با همکاری انجمن مدیریت اطلاعات سلامت کشور امارات متحده عربی برگزار شده بود. دو روز اول یعنی روزهای 19 و 20 اکتبر مربوط به مقالات و گزارش فعالیت های انجام شده در زمینه مدیریت اطلاعات سلامت و روز سوم یعنی 21 اکتبر مربوط به کارگاه های آموزشی بود. پانل هایی برای تبادل نظر با شرکت کمیته برگزار کننده و شرکت کنندگان برگزار شد که بخش مفیدی از کنگره را به خود اختصاص می داد. از آنجایی که کنگره در همان هتل محل اقامت برگزار می شد از نقاط قوت آن بود که مشکل ایاب و امکان حضور در برخی از ارائه های همزمان وجود نداشت. نظم جالبی در کنگره وجود داشت. تمامی برنامه ها بموقع برگزار می شد و محتوای سخنرانی ها و محل برگزاری نیز از هر نظر در سطح بالایی قرار داشت. متاسفانه غیر از تبریز نه از وزارت بهداشت و نه ازسایر دانشگاه های کشور نماینده ای به این کنگرهاعزام نشده بود که لازم است تشکر و قدردانی از مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی تبریز جهت فراهم آوردن این فرصت داشته باشم
تشريح محتواي همايش از نظر مطالب جديد
یافته های جدیدی از نظر تغییر سیستم کدگذاری و پرداخت هزینه های درمانی توسط کشورهای مختلف ارائه گردید. نحوه بهبود مستندسازی های بالینی و تجارب کشورهای منطقه در این مورد و مربوط نمودن کامل سیستم های کدگذاری تشخیص های پزشکی و کدگذاری مداخلات پزشکی با کدهای
CPT
و ارزیابی کیفیت ارائه خدمات درمانی در بیمارستان ها از نظر ایندکس
Casemix
خیلی قابل توجه بود. روش هایی که برای اجرای برنامه های کدگذاری از سال ها قبل در مراکز مراقبت بهداشتی ابوظبی در پیش گرفته شده بود، آموزش دانشجویان، جلب همکاری پزشکان و همکاری های بین المللی برای فعالیت های این چنینی در کشور ما می تواند بسیار مفید باشد
تشريح ملاقاتها با افراد علمي حاضر در همايش و ارائه مشخصات آنها
محیط کنگره فرصتی فراهم آورد که با مسئولین انجمن و نیز افراد شرکت کننده از سایر کشورهای خاورمیانه ملاقات نمایم. تعدادی از افرادی که ملاقات شدند:
Alexandre Bouche
دبیر کنگره
Angie Comfort
مدیر ارشد کدگذاری انجمن مدیریت اطلاعات سلامت امریکا
MelanieEndicott
مدیر ارشد انجمن درشیاگو
Jameel Ahmed
مدیر اطلاعات سلامت امارات
Wilbur Lo
استاد دانشگاه شیکاگو و مجری پروژه
CDI
در ابوظبی
Deborah Green
مدیر ارشد نوآوری و خدمات بین الملل انجمن
و بسیاری افراد دیگر
گزارش بازديد از مراكز ديدني و علمي و تجارب سفر
از آنجایی که کارگاه های آموزشی در کلینیک کلیف لند ابو ظبی برگزار گردید، فرصتی فراهم شد که بخش هایی از کلینیک مورد بازدید قرار گیرد. برای بنده فرصتی پیش آمد که در روزهای باقیمانده مجتمع دانشگاهی ابوظبی و تعدادی از دپارتمان های آموزشی ابوظبی را در روزهای بعد از کنگره بازدید نمایم
برچسب ها
دانشکده مدیریت و اطلاع ر
گزارش شرکت درهمایش
گزارش سفر ابوظبی